mc.blockdrop.org

Click to Copy

? Players Online

Changed
Joined:
Dec 13, 2016
Messages:
748
Likes Received:
52
Trophy Points:
28
Gender:
Male
Birthday:
Jan 27, 2003 (Age: 14)
Location:
Somewhere where everything Change in seconds

Share This Page

Changed

Active Member, Male, 14, from Somewhere where everything Change in seconds

Make a thread @tjsarber123 Feb 20, 2017 at 11:26 AM

    1. Changed
      • This post has been flagged for inappropriate content
      Changed
      Fuck u all.... u all look like cunts anyway.... I'm joking :P hehe
    2. Changed
      Changed
      Can't w8 till Friday xD
    3. Changed
      Changed
      Everything has Changed
    4. Changed
      Changed
      Guys enjoy ur 6 days of heaven.... only Mondays whr I say shyt and dirty things... I'll be so good for today and tonight... love u guys <3
    5. Changed
      Changed
      @Redstoner is my bitch for today.... I'm joking * no I'm not* :))))))) BEND OVER!!!
    6. Changed
      Changed
      I'm rly pissed off cuz of my fucking HPE teacher.... sHES a fucking retard shyt fucking MILF... she fking made me do 22 Push ups for nothing
      1. Changed
        Changed
        I wanna fucking chill cuz it's rly hot outta here
        Jan 31, 2017
    7. Changed
      Changed
      Fk frozen wing.... perm ban me if u r a staff huh?, that's y u don't deserve to be a staff... gtfo get a life u cunt
    8. Changed
      Changed
      DOGE!!!!, #crackonblockdrop
    9. Changed
      Changed
      Some twelvie having an erection in game xD
    10. Changed
      Changed
      When u forget ur condom before going to ur gf's house when she's alone xD.... then after a night, u be like, fk this shyt I'm out xDDDD
    11. Changed
      Changed
      When ur friend is singing a song, u be like..... * bro shut up, it's raining again.... WTF DID U D0!!???!!!!! :@
    12. Changed
      Changed
      @FaZePvP Ur a fucking kill joy y the fuck would u lock that thread we're not done talking yet
      1. FaZePvP
        FaZePvP
        .-.
        Jan 29, 2017
      2. Changed
        Changed
        I apparently I can't edit it... this shyt auto correct made my grammar..... a crap crap
        Jan 29, 2017
    13. Changed
      Changed
      Time to go to school, I'll be playing tonight... well probably not xD
    14. Changed
      Changed
      I'm the most skilled pvp player here legit no hacks *better if I have hacks* don't u guys think?? xD ;)
    15. Changed
      Changed
      I reckoned that I'm lucky in this game and In this server xD.... u know y?, I'm the only person who gets warnings not bans when I use hacks
      1. Changed
        Changed
        Don't worry ;) I promise to only use it to someone who use hacks too, or maybe not xD.... I rly do admit that I used hacks xD...... @Sk8Ninja xD xD ;)
        Jan 28, 2017
    16. Changed
      Changed
      Guys i reckoned that u should reward me @Sk8Ninja & @Tree182 ... uhmm cuz I killed a Person in pvp without using my hacks ;) wut do u think?
      1. xX_Kevin_Xx2
        xX_Kevin_Xx2
        Congrats. You have been promoted from "hacker" to "newbie" for the first earned kill !
        Jan 28, 2017
      2. Changed
        Changed
        Hahahaha :D thnx Senpai!!!
        Jan 28, 2017
    17. Changed
      Changed
      Guys @burningdeath is disrespectful at everyone.... I'll show u evidences pls perm ban him if he continues or I'll do it myself
      1. HonestJelly
        HonestJelly
        Perm ban him yourself? Not likely.
        Jan 28, 2017
    18. Changed
      Changed
      Just lose control and let ur body give in, to the beat of ur heart <3 when my hand touches ur skin, is this love? Or a sexual desire... xD
    19. Changed
      Changed
      It never rains on survival idk y?... ;)
    20. Changed
      Changed
      Just loose control and let ur body give in!!!!! xD
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jan 27, 2003 (Age: 14)
    Location:
    Somewhere where everything Change in seconds
    There is nothing left in this world to interest me....
  • -->