mc.blockdrop.org

Click to Copy

? Players Online

DAT RANDOM THREAD THAT IS RANDOM

Discussion in 'Anything goes' started by EmeraldClone, Dec 30, 2016.

  1. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    Yo yo yo yo yo wassup everyone, its EmeraldClone here.
    Today was suppose to be day off, but fazepvp told me to create a new forum game.
    Well this aint gonna be a forum game, faze! :D Get rekted son.
    This thread is the random thread.
    Where you can post random photos, the daily shit word of the day and what not. And you can just post your feelings if you want. (Probably no one will care) but yeah... You can also post memes.
    P.S Please keep the inappropriate things to a minimum, I am not responsible for inappropriate material posted on this thread.

    Rules: No posting extremely inappropriate things.

    Please like this post if you are enjoying my forums games so far.
    #MEMES4LIFE

    This thread is for comedy and conversations only.

    I hope you like it @FaZePvP
    :p
     
    #1
    Alpha likes this.
  2. Redstoner

    Redstoner Active Member

    Joined:
    Oct 23, 2016
    Messages:
    162
    Likes Received:
    41
    Yup, yesterday night i was just laying in my bed and thought: (Actually i didn´t think anything) C;
    Taking this to the next level xD
     
    #2
  3. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    Lmao
     
    #3
    Alpha likes this.
  4. Alpha

    Alpha New Member

    Joined:
    Dec 25, 2016
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    I ate sushi today. :)
     
    #4
  5. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    I just realized today was new year's eve. :p
     
    #5
  6. Redstoner

    Redstoner Active Member

    Joined:
    Oct 23, 2016
    Messages:
    162
    Likes Received:
    41
    I ate sushi 3 days ago. And the day before i ate spaghetti.
     
    #6
  7. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    HAPPY NEW YEARS
     
    #7
  8. Redstoner

    Redstoner Active Member

    Joined:
    Oct 23, 2016
    Messages:
    162
    Likes Received:
    41
    00010100 10100101
    111100101 11001011
    01100100 11010000
    01001011 00101101
     
    #8
  9. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    Back in school...
    yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy not
     
    #9
  10. Redstoner

    Redstoner Active Member

    Joined:
    Oct 23, 2016
    Messages:
    162
    Likes Received:
    41
    Whuuut??? You already go back to school?
    WTF where do you live? In hell?
    I still have 8 free days xD
     
    #10
  11. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    lol
    i live in north america
     
    #11
  12. HonestJelly

    HonestJelly Active Member

    Joined:
    Dec 14, 2016
    Messages:
    721
    Likes Received:
    163
    Lol wot? I go back to school on the second of feb. I can't imagine living where you guys do.
     
    #12
  13. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
  14. EmeraldClone

    EmeraldClone Well-Known Member

    Joined:
    Nov 29, 2016
    Messages:
    450
    Likes Received:
    287
    DA SNOWWWWWWWWWWWWW
     
    #14

Share This Page

  • -->